Service & bemötande 

Kontakta oss för en skräddarsydd utbildning för era medarbetare. Service och bemötande är viktigt i alla branscher, i alla möten.

Funktion och kvalitet ska bara funka, men den service du ger kunden kan du konkurrera med. Ofta avgörande för kundens val. Dessa utbildningar är otroligt väl insvesterad tid för medarbetaren.

Del 1 : Framgångsrik klagomålshantering

2 av 10 klagomål brukar nå rätt mottagare. De andra försvinner till andra platser, vänner eller social medier. Det innbär att vi har en enorm möjlighet när en kund väl hör av sig. Berätta det för kunden genom att säga: TACK! Men detta kräver RMI – rätt mental inställning.

Del 2 : Hantera svåra situationer och samtal

Modeller för kommunikationen när det är hett om öronen kan vara lugnande. Både för dig och kunden. Här berättar vi om vilka verktyg du kan använda i din kommunikation och samtalsteknik när personen du pratar med är missnöjd, irriterad eller bara lite jobbig att prata med.

Del 3 : Konsten att lyssna så du lyckas

Det finns många olika sätt att lyssna på. En del är bara tysta och tror att det räcker. Men ett framgångsrikt lyssnande handlar om att du är medveten om HUR du lyssnar. Dessa tekniker lär vi dig här. Det kommer genast märkas hos dina kunder och medarbetare när du använder ett professionellt lyssnande.

Del 4 : Överträffa kundens förväntan

Ibland räcker ett hej! eller en extra fråga för att överträffa en kund med låga förväntningar. Men vi vill ge dig mer än så. Verktyg för att fånga upp och skicka signaler till din kund som gör att personen vill rekommendera dig och återkomma till er gång på gång.

Jesper Low

Coach

Med över 15 års erfarenhet av utbildning, föreläsning och försäljning använder Jesper sina bästa tekniker för att få dig utvecklas som kommunikatör. Jesper är engagerad, glad och inlyssnande som gör att alla i en kurs blir delaktiga. Många kunder berättar om att Jesper nått fram där andra gått bet.

Kontakta oss

Ibland behöver vi skräddarsy upplägget för er, då är det bra med kontakt. Maila oss eller slå en signal så hjälper vi till. Vi har vårt kontor i hjärtat av Norrköping, vid vattnet vid Bråvikens inlopp, välkommen hit.

Skicka ett meddelande

Kontakt

 

+46 10-220 32 44

info@kundvanligare.se

Vattengränden 2, 602 22 Norrkoping