Om Ett kundvänligare Sverige

Vi är ett företag som brinner för det klassiska hantverket – fantastisk kommunikation i mötet mellan människor. Vår vision är samma som vårt namn. Sverige ska bli kundvänligt.

Vi ger kunden en megafon och företagen ett större öra, med en kvalitetsstämpel till de som faktiskt lovar att vara sjyssta. Bra kundbemötande ska du kunna förvänta dig oavsett om du handlar kläder, mat, en bil eller är på hotell, sjukhus eller på banken. Håll utkik efter det kundvänliga sigillet, både på webben och IRL. Vi är  geniuna servicenördar som drömmer om ett gladare land med bättre bemötande.

Vision – Varför bry sig?

Vi vill skapa ett kundvänligare Sverige för alla. Där människor lyssnar och förmedlar ansvar och glädje. Vår vision är samma som vårt namn. Sverige ska bli kundvänligt.

Mission – Hur vi gör?

Med inspirerande utbildningar, föreläsningar och coachning så hjälper vi organisation nå sin fulla potential inom kundbemötande. Vi tränar den interna kommunikationen som ligger till grund för arbetsglädje och en bra levererad kundupplevelse. För att inte beteendet ska dö ut så följer vi upp med en kvalitetsmärkning i service och bemötande som påminner om arbetet och ger kunden en ledstjärna till er.

Vad Vi Gör!

Inspirerar, engagerar och utbildar medarbetare som kommunicerar med kunder, medborgare eller besökare. Coachar er på plats och lär ut tekniker för att lyckas skapa en bättre kundupplevelse. Följer upp med mätning i realtid och återkoppling om hur kunderna upplever bemötandet, allt för att ni ska lyckas över tid

Träffa Vårt Team

Jesper Low

Jesper Low

VD/Föreläsare/Utbildare/Coach

Efter 8 år som nationell utbildare på e.on med utveckling av kundkommunikation och kundlojalitet vet Jesper Low hur klagomål ska hanteras, kunders förväntan överträffas och medarbetarnas engagemang öka. En utbildning eller föreläsning med Jesper resulterar alltid i nya insikter och många leenden. Det är inte heller ovanligt att se Jesper sitta bredvid medarbetaren med lurar på huvudet och ge feedback direkt, mellan kundsamtalen.
Martin Liabäck

Martin Liabäck

Föreläsare/Utbildare/Coach

Martins öga för hur kunden upplever en lokal, en miljö eller butik är oövervinneligt. Med bakgrund från Ice hotel och ett decennium inom IKEA inspirerar Martin chefer och medarbetare att höja lönsamheten och göra kundupplevelsen optimal. Efter ett coach- eller föreläsarbesök från Martin, kommer ni tänka i helt nya banor i nästa kundmöte. Martin har en unik nöjd-kundgaranti, dvs om man inte ser förbättring efter en föreläsning och mijöcoachning betalar man inget.
Waqar Ali

Waqar Ali

Konsult/projektansvarig mätning/statistik

Waqar är spindeln i nätet som får uppföljningssystem och backend att fungera klanderfritt. Han håller i utvecklingsprojekten och hjälper våra kunder att få i den data som behövs för att få personalen och verksamheten att kunna fokusera på rätt saker. Med ett stort team utvecklare till hjälp har Waqar daglig kontroll över funktionalitet och drift. Att se problem är inte Waqars grej, överallt finns en möjlighet och allt går!

Kontakta oss

Ibland behöver vi skräddarsy upplägget för er, då är det bra med kontakt. Maila oss eller slå en signal så hjälper vi till. Vi har vårt kontor i hjärtat av Norrköping, vid vattnet vid Bråvikens inlopp, välkommen hit.

Skicka ett meddelande

Kontakt

 

+46 10-220 32 44

info@kundvanligare.se

Vattengränden 2, 602 22 Norrkoping